Thursday 24 November 2011

Permulaan Blog Ku...

Salam,,,,,,
Saya budak baru dalam membina blog.....
harap kalian sudi menjadi follower saya n boleh memberi 
tunjuk ajar kpd saya sepanjang pembikinan blog ini....

Saya,,,,Mursyida,,, berasal dari Kedah,, berumur 19 tahun...
dan mengambil jurusan perguruan di kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor 
tidak mahir berkata2,,,,dan merukan individu yang simple dan mudah untuk berkomunikasi
dengan sesiapa yg mahu berkawan dengan saya...

  Kepada bakal2 follower saya,,,dengan wujudnya blog saya ini kalian semua dapat bertukar2 
pendapat dan ilmu pengetahuan.... dan dapat sebarang pengajaran 
melalui blog saya ini.... seperti yang saya katakan di atas,,
saya merupakan diplomat perguruan...

Dan saya akan menjadi pendidik kepada insan2 yang bergelar murid pada masa hadapan...
harapan saya,,, saya dapat menjadi pendidik yang digemari
dan saya harap saya dapat memberi pembelajaran yang berguna kepada bakal anak2
murid...



ikhlas :  Simple Gurlz 

No comments:

Post a Comment